سلام
Cooler Master B500 Ver.2
خیلی پاور خوب و بی دردسریه
DOOM999 (15-07-17), M3RS4D 50062 (15-07-17)
ممنون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی مقایسه هایی که میخوندم یه چیزی دیدم به اسم " ریپل" این چیه؟
[این را بخوام توضیح بدم باید 10 سطر بنویسیم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
rep.jpg
این را بخونی . میفهمی
http://green-case.com/greendirectory.pdf
DOOM999 (15-07-17), M3RS4D 50062 (15-07-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks