دوست عزيز بله اين مقدار پاور براي اين كارت كفايت مي كنه و فكر كنم كانكتور 6پين هم همراه خود كارت باشه اگه پاور هم داشته باشه ديگه تموم
منظورم اين است دوست گرامي
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزيز بله اين مقدار پاور براي اين كارت كفايت مي كنه و فكر كنم كانكتور 6پين هم همراه خود كارت باشه اگه پاور هم داشته باشه ديگه تموم
منظورم اين است دوست گرامي
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
J.Omrani (22-04-08)
عضو VIP شهرسختافزار
اوا !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید شرمنده ، ایمان من پست شما رو چرا ندیدم ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط I M A N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد 6pin که خود پاور داره ، مشکلی نیست ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
J.Omrani (22-04-08)
سلام برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان مفصلا راهنمایی کردن .
اما تو این سایت اطلاعات مفصلی در مورد پاور گیرت میاد ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.hardware.info/en-US/produ...yQ/viewbyspec/
می تونی مدل های مختلف رو با هم مقایسه کنی ...
من فکر کنم یه پاور معمولیه 400 به بالا واسه این سیستم کافیه ... نمیخواد زیاد تو خرج بیفتی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشی
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Friends Will keep you Dry
J.Omrani (22-04-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks