530 وات گرين بهتر هست .
Rohham (23-09-08)
سلام خسته نباشید.
cpu:intel core 2 quad 6600
main:asus p5k
ram:2gig geil
hdd:320 sata hitachi
vga:8500 gt 512m
حالا خواستم ببینم چه پاوری براش مناسبه؟در ضمن کیسم هم greenهست.
و یک سوال دیگه.مدل های پاور گرین مثل 380 real فنشون بالای پاور هست و هنگام نصب بین بالای پاور حدود 1 سانت بیشتر تا سقف کیس فاصله نیست.آیا مشکلی ایجاد میکنه یا خیر؟
شما به 380 کاری نداشته باش...برو بالای 600W....من به شما Cooler Master eXTREME 650W Passive پیشنهاد میکنم...حدود 70 باید باشه!فنش هم درست قرار میگیره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
psat (25-09-08)
سلام و تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز من الان این مدلی رو که ذکر کردید چک کردم.قدرت به کنار ولی از نظر اندازه و مکان قرارگیری فن
کاملا شبیه به 380 گرین هست.و یاز هم مشکل فاصله ی اون تا سقف کیس!!!
دوست عزیز من خودم از این پاور استفاده میکنم...فنش درست به سمت پایین بسته میشه...و هوارو به خوبی از پشت کیس به بیرون میده...نمیدونم شما چطور در نظر گرفتی فنش به سمت بالاست!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
psat (25-09-08)
من بر طبق عکس هایی که در سایت های خودشون وجود داره گفتم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عکس پاور 380 گریین
عکس پاور 650 کولر مستر
البته عکس کولر مستر زیاد واضح نیست اما در گریین به علت وجود نوشته ها و مارک گریین کاملا مشهود است
که فن در بالای پاور قرار گرفته.
من هم بعید میدونم که عکس هارو برعکس انداخته باشند.
بله دوست عزیز.حق با شماست.
الان که به عکس ها نگاه میکردم از روی جای پیچ های اونها متوجه شدم که عکس ها برعکس انداخته شدن.
اما واقعا متاسفم که برای معرفی محصول نخواستند چند عکس ناقابل رو در سایت قرار بدهند.و برای اینکار
برچسب روی پاور رو برعکس کردن.
عجب...!!!!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببین این کیس منه...دیگه خود دانی!
psat (25-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks