درسته همه تقریبا سازگارن ولی در هنگام استفاده یه کم افت و خیز داره سرعت.اولا سازگاری با ISP یک چیزی هست که ISP ها خودشون ساختن تا مودم های خودشون را با قیمت های وحشتناک به ملت بی خبر بدن
کار به کوچکیش نداریم گفتم اون مدلش هم خوبه هم قیمت مناسب دارهدوما ASUS تو زمینه های Broadband Communication و POE و Wireless Mesh Network خیلی کوچک هست که بخواد بوق بزنه
همین ADSL ما هم دروغیه چه برسه به اون............سوما استفاده از VDSL که در دسته Broadband Communication قرار می گیره احمقانه ترین Solution (بخاطر محدودیت ها و هزینه ها ) برای یک ISP هست و بیشتر تو زمینه Official Communication استفاده میشه حالا GSHDSL کمی قابل توجیح هست
هدف اطلاع رسانی بود جیگربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدچهارما اگر صاحب تاپیک نیست شما چرا پست دادید ؟







پاسخ با نقل قول
Bookmarks