وقتی مودم رو نشناسه چجوری وصل بشه به نت .
وقتی مودم رو نشناسه چجوری وصل بشه به نت .
D J V A H I D (14-12-09), molana (12-12-09), mzz (12-12-09)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید فکر کردم ADSL یا وایرلس دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (12-12-09)
کاربر شهرسختافزار
کلیه مودم هایی که از چیپ conexant استفاده میکنند به نوعی ویندوز ویستا و سون را ساپورت میکنند حتی نسخه های 64 بیتی شان
AMD>INTEL (13-12-09), D J V A H I D (14-12-09), molana (14-12-09)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hadi5647 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام .
دوست عزیز لطفا ً مدل معرفی کنید وگرنه من از کجا بدونم فلان مودمی که می خرم فلان چیپ یا فلان ویژگی را دارد یا نه ؟!؟
MicroSystem (14-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks