معمولا درایورهای Vista روی 7 هم نصب میشن.
بنابراین اگه Device ای روی Vista به درستی نصب میشه و کار می کنه، روی 7 هم احتمال کارکردنش 90٪ هست.
کاربر شهرسختافزار
معمولا درایورهای Vista روی 7 هم نصب میشن.
بنابراین اگه Device ای روی Vista به درستی نصب میشه و کار می کنه، روی 7 هم احتمال کارکردنش 90٪ هست.
molana (12-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks