D-Link DSL-2890AL
مودم خوبیه
Mehrdad092000 (20-01-16)
کاربر شهرسختافزار
این خوبیش اینه انتن داخلی فکر کنم از نظر بهداشت فرکانس خوب باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و بهترین ویژگیش usb3 هست /چیپش میدونید چیه؟
ایسوس n66دیدم اما 1 چیپش مدیا تک هستش 2.فکر کنم ساپورت نمیکنه 3gو4g
ac68عالیه اما گرونه
justafriend (02-03-16)
justafriend (02-03-16), Mehrdad092000 (20-01-16)
کاربر شهرسختافزار
مرسی سرچ کردم دیدم اره همینه که شما گفتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی کلا یه چیپه؟ اخه اینا که 2 باند دارن اکثرا 2تا چیپ دارن
گزینه خوبیه n66خوشم اومد فقط میمونه اینکه 3gساپورت نمیکنه و چیپش مدیا تک و نسبت به دلینک usb3هم نداره
بین اینا کدوم ترجیح میدی شما
tp link archer d7خودم
dnlink 2890 al
asus n66
>?
راستی یه سوال دیگه این 8970 میشه ببینی چیپش چیه دوستمم بودجشو برده بالا تا 200 یه مودم میخواد بهش اینو پیشنهاد دادم
https://en.wikipedia.org/wiki/Lantiq
شرکت سازنده و طراح چیپ آلمانی هست . اینتل دنبال خرید این شرکت هست .
justafriend (02-03-16), Mehrdad092000 (25-01-16)
کاربر شهرسختافزار
مرسی اینم خوبه پس؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای 8970 اینو نوشتن اخه
راستی یه سوال چیپ مودم باید سرعتش بالا باشه بهتر جواب میده یا نوع معماری؟
justafriend (02-03-16)
چند تا فاکتور خیلی مهمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad092000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کیفیت المانهای روی برد - سرعت فرکانس پردازنده و همچنین مقدار رم و فرکانس رم . مثل پردازنده های pc لیتوگرافی یا تکنولوژی ساخت هم در میزان گرما موثره .
justafriend (02-03-16), Mehrdad092000 (29-02-16)
کاربر شهرسختافزار
اهان مرسیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس پردازنده های مدیا تک هم خوبه؟ چون اکصرا سرعت فرکانس بالاتریم دارن رم هاشون بالاس -برای ایسوز ها اکثرا اینه
من که منتظرم Archerd7بفروشه یا برگردونه تا پوله بیاد دستم عوض کنم
یا دلینک 2890alیا ایسوز n66u
ایسوز ac68عالیه اما بالاس
justafriend (02-03-16)
تو ایران به دلیل عدم رعایت اصول سیم کشی داخلی و یکسری ضعف های مخابراتی نشون داده که چیپ های بردکام مقاومت بیشتری در برابر نویزهای خط داره .حتی تو خونه هایی که نویز بالایی داره خط با چیپ بردکام معمولا جواب میگیرن . من مدیا تک رو تست نکردم .
justafriend (02-03-16), Master (28-02-22)
سلام دوست عزیز
مودم 8970 مدل دو انتن چیپ بردکام و تک usb ، مدل 3 انتن چیپ Lantiq و 2 usb
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
justafriend (02-03-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks