بر اساس لينک زير:
http://www3.dealtime.com/xPO-Elitegr...00-Ethernet-LA
مادربورد شما DDR RAM معمولي مي خوره. بهتره همين Kingmax يا Geil تهيه کنيد با باس 400.
کاربر شهرسختافزار
بر اساس لينک زير:
http://www3.dealtime.com/xPO-Elitegr...00-Ethernet-LA
مادربورد شما DDR RAM معمولي مي خوره. بهتره همين Kingmax يا Geil تهيه کنيد با باس 400.
mhm233 (16-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks