سلام . خسته نباشید من اگر بخواهم با همین شرایط رم دیگری نصب کنم و تا حداکثر گرافیک استفاده کنم باید چکار کرد (بدون vga جدید) ایا افزایش رم با در نظر گرفتن512 قبلی چطور امکان پذیر است تا نهایت سرعت و کار ایی را داشته باشم ؟ با تشکر