من خودم سمت توشیبا نمیرم . سابقه خوبی نداشته این شرکت در تولید هارد . چندنفری هم دیدم با سری جدید این شرکت مشکل داشتند .
اگر ST3000DM008 هست . این هارد 7200 هست .
من خودم سمت توشیبا نمیرم . سابقه خوبی نداشته این شرکت در تولید هارد . چندنفری هم دیدم با سری جدید این شرکت مشکل داشتند .
اگر ST3000DM008 هست . این هارد 7200 هست .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks