مرسی. به یو اس بی دار راضی شدم. از پاساژ ایران زیر همکف رهارایان یه seagate expansion portable دو ترا گرفتم سیصد و پانزده هزار تومان
کاربر شهرسختافزار
مرسی. به یو اس بی دار راضی شدم. از پاساژ ایران زیر همکف رهارایان یه seagate expansion portable دو ترا گرفتم سیصد و پانزده هزار تومان
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks