برای استفاده دو هارد هیچ مشکلی نیست . فقط تو بایوس باید تنظیم کنی از کدوم هارد بوت بشه . دو هارد بدون مشکل کنار هم کار میکنند بدون تنظیم خاص دیگری .
برای استفاده دو هارد هیچ مشکلی نیست . فقط تو بایوس باید تنظیم کنی از کدوم هارد بوت بشه . دو هارد بدون مشکل کنار هم کار میکنند بدون تنظیم خاص دیگری .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks