بعد ببخشید اینجا این سوال رو میپرسم ولی امکانی توی فروم هست که اگه کسی پاسخ به سوالم داد من از طریق ایمیل یا پیامک مطلع بشم؟ من که هر چه گشتم ندیدم.
بعد ببخشید اینجا این سوال رو میپرسم ولی امکانی توی فروم هست که اگه کسی پاسخ به سوالم داد من از طریق ایمیل یا پیامک مطلع بشم؟ من که هر چه گشتم ندیدم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks