لطفا تاپیک چدید بزنید
وسترن 2 ترا بلو اگر پاور مناسبی داشته باشید . سالها بدون مشکل کار میکنه .
پاورم 850 گرین هست ! به نظر شما اینترنال تهیه کنم یا اکسترنال؟