[QUOTE=AMD>INTEL;405304]یک ۸ گیگ میتونی اضافه کنی
چون ۴ گیگ فعلی انبرد هست
پس یک ماجول DDR4 باس ۲۱۳۳
با ولتاز ۱.۲[/QUO
بله پشتشو باز کردم همه چی حله متشکر.
[QUOTE=AMD>INTEL;405304]یک ۸ گیگ میتونی اضافه کنی
چون ۴ گیگ فعلی انبرد هست
پس یک ماجول DDR4 باس ۲۱۳۳
با ولتاز ۱.۲[/QUO
بله پشتشو باز کردم همه چی حله متشکر.
آخرین ویرایش توسط ارمان123 در تاریخ 24-01-18 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks