دوستان به نظرتون رمهای Kingston HyperX CL9-2000 چطور هستند؟ در بازار پیدا میشه یا خیر
فکر کنم 3 گیگ هم باشه و قیمت جهانی بسیار مناسبی هم دارند حدود 110 دلار
عضو VIP شهرسختافزار
دوستان به نظرتون رمهای Kingston HyperX CL9-2000 چطور هستند؟ در بازار پیدا میشه یا خیر
فکر کنم 3 گیگ هم باشه و قیمت جهانی بسیار مناسبی هم دارند حدود 110 دلار
Going To Change New HardWare Soon
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وحید جان KINGSTONE های HYPER X هم از چیپ های elpida hyper استفاده می کنند با این تفاوت که کیفیت PCB خیلی خوبی ندارند این موضوع رو من از چند تا لینک معتبر دیدم!!
ولی باز هم اگه قصد خرید این رم ها رو دارید می تونید به این لینک سر بزنید این قیمت هایی که گذاشته قدیمی هست باید ببینید قیمت جدید چقدر هست
لینک
می خوای به کیوان علی نژاد سفارش بدم برات perfect storm بیاره؟
New Season
عضو VIP شهرسختافزار
معین جان متشکرم ولی من اونقدر الان ندارم داداش
کارمندی بعداً دستم میاد ولی الان که دارم سیستم رو جمع میکنم ندارم اینقدر بدم خوب!!!
Going To Change New HardWare Soon
Moein (04-10-09)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برادر من برات رم سینگل می فرستم فعلا باش کار کن تا پول اومد دستت رم خریدی برگردونش
New Season
faramarzd (05-10-09)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید نه دیگه اینقدر من رو پر رو نکنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آدم رو شوکه میکنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دستت درد نکنه فعلاً که در انتظار مین هستم تا به نتیجه ای برسیم اگر اوکی شد و رم اوکی نشد طبق معمول زحمتون میوفته گردن شما و شرمندگی گردن خودمونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی بیشتر بخاطر این بود که نسبت به رمها آشنایی بیشتری پیدا کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Going To Change New HardWare Soon
عضو VIP شهرسختافزار
مادربورد هم بگو چقدر می خوای هزینه کنی تا برات یک چیزی پیدا کنم؟ هر چی باشه بلخره یک پیراهن توی X58 ها بیشتر از سایرین پاره کردیم :ایکسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سر خرید رم هم عجله نکن بخوای من به کیوان سفارش می دم فقط چیپش elpida hyper نبود به من نباید چیزی بگی
New Season
عضو VIP شهرسختافزار
معین جان شما که King Of Dead X58 شدی دیگه
یکی از دوستان EVGA 3Way Sli E758 داره قصد داره مین بهتری بگیره منتظریم ببینیم مینی که میخواهند میرسه یا قرار نیست بیاد!!! اگر بیاد این مین رو من بر میدارم
واسه رم هم خودم میتونم Apacer بگیرم برای راه افتادن کار ولی باز هم در اور پردازنده بالاخره محدود میشوم با این Apacer
حدود 600 برای 3 قطعه پردازنده و مین و رم کنار گذاشتم
Going To Change New HardWare Soon
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وحید چند تا پیشنهاد اگه میخوای مادربورد بگیری که برای اورکلاک باشه به سراغ
ASUS P6T برو و با قیمتی که داره حرف نداره!
سی پی یو هم که با امیر حتما هماهنگ کن و سراغ 3845BXXX برو
اما پیشنهاد واسه مادربورد رو جدی بگیر با 255.000 هیچ بردی به پاش نمی رسه حتی FLAMEBLADE
البته FLAME BLADE هم می تونی بگیری بسته به شرایط خودت داره در صورتی که این برد رو بگیری می تونی از گارانتی خوب دریا کامپیوتر استفاده کنی از اونحایی که برد های x58 خیلی حساس هستند!
New Season
faramarzd (05-10-09)
3GB,3*1 TRIPLE CHANNEL GELL DDR3 1600
PRICE: 95000 TOMAN
پيروز و سربلند باشيد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ViViD (05-10-09)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط P.N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
ورودتون رو به بزرگ ترین انجمن سخت افزاری ایرانیان تبریک می گم
میشه یک لینک به من از این رم ها بدید که اورکلاک شده باشند!!
دوست من اینحا داریم پیشنهاد رم واسه اورکلاک می دیم و رمی که خوب باشه واسه اورکلاک وقتی حرف از GSkill هست به خاطر اینا هست
New Season
serpens13 (04-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks