سلام بر آقای حسینی عزیز برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed_hosseiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عرضم به حضورتون که این ماژول ها را بنده تست نکردم ولی با توجه به نتایجی که معین جان گذاشتند به نظرم خوب هستند ولی چیپش Micron D9 هست که به مراتب برای رم های DDR3 ضعیف تر از Elpida Hyper هستند با توجه به اینکه Elpida Hyper ها ولتاژ های پایین تری را طلب میکنند برای X58 ها بهترند .
وحید جان اگه میتونی Trident یا Perfect Storm بگیر در صورتی نشد روی گزینه های دیگه فکر کن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks