به اقا مهدی گفتم هنوز جواب ندادن ...رو بعضی رم ها نوشته به طور مثال 2 گیگ ddr3برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باس 1333 یا 2 گیگ ddr3باس 1200..تفاوت این باس 1200 با 1333یا.. در چیه؟؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks