mahdi-78 (28-03-15)
Levelبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi-78 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mahdi-78 (28-03-15)
کاربر شهرسختافزار
کسى از adata استفاده کرده؟
کاربر شهرسختافزار
بین دو فلش سیلیکون پاورm60وb10کدوم بهتره?
M60تو بازار پیدامیشه?
بله پیدا میشه ,اولین ورودی پاساژ رضا انتهای راهرو اخرین مغازه سمت راستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi-78 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
b10 بهتره
mahdi-78 (28-03-15)
من نظرم روی B10 هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi-78 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (28-03-15), mahdi-78 (28-03-15)
کاربر شهرسختافزار
آخه m60 هم فلزیه و هم کشویی و هم سرعت نوشتنش85mb/s هست.
کاربر شهرسختافزار
m60:SP / Silicon Power-High quality, Exclusive and Unique Leading memory storage brand
- - - Updated - - -
b10:http://www.silicon-power.com/product/product_detail.php?currlang=utf8&main=10&sub=70&pr o=150&type=fe#a_1
M3RS4D 50062 (28-03-15)
|
|
HWBOT SSA Member
یک فلش 64 ساخت کینگ استون به تازگی خریداری شده. بسیار راضی هستم. فقط به خاطر گارانتی مادام العمر آواژنگ اعتماد کردم و خریدم.چون نمایدگی شهرستان هم داره. قیمت خرید 89 بود.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (05-04-15), M3RS4D 50062 (28-03-15)
کاربر شهرسختافزار
میگن که «فلش های usb3 با رسیور ها و ضبط ماشین کهusb2 نا هماهنگن و تو اونها شناخته نمیشن» آیا این حرف درسته؟
اگه درسته حتی تو کامپیوتر هایusb2هم این موضوع صادقه؟
ممنون.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks