منظورت در حالت دو کانالست دیگه ؟ آره؟
کاربر شهرسختافزار
دوست عزيز اين CPU در حالت معمولي تا RAM BUS 1066Mhz ساپورت مي کنه. اما اين CPU راحت تا حدود 3.7Ghz اورکلاک مي شه و RAM BUS هم تا 1600 راحت اورکلاک ميشه.
کاربر شهرسختافزار
منظورت در حالت دو کانالست دیگه ؟ آره؟
کاربر شهرسختافزار
اصلا اين موضوع به Dual Channel و Triple Channel ارتباطي نداره.
کاربر شهرسختافزار
راست میگی حالا منظورت رو فهمیدم !!! ببینم حالا چرا میزنی؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks