دوست عزیز من dual ddr3 میخاستم
یکم بیشتر قضیه Imc رو برام توضیح میدی
و تا حالا حل نشده؟( مادربوردهای جدید)
m.b:ma770td3p
cpu:phenom II 925
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز من dual ddr3 میخاستم
یکم بیشتر قضیه Imc رو برام توضیح میدی
و تا حالا حل نشده؟( مادربوردهای جدید)
m.b:ma770td3p
cpu:phenom II 925
آخرین ویرایش توسط rezaaghili در تاریخ 08-01-10 انجام شده است
HWBOT SSA Member
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این توصیه ی من هست.
از نظر خودم این رم همه چیز تمامه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohsen_star (08-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks