اگه ميتوني صبر كن سامسونگ F3 بياد. اگرنه سيگيت 7200.12 بهترين گزينه است.
D J V A H I D (12-10-09), v_civil (12-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks