سلام و مبارک باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ttvtt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای اینکه مجبور نباشی از فلاپی و f6 استفاده کنی میتونی یه ایزو بسازی و اون درایورها رو مستقیم توش اضافه کنی . با این روش خیلی راحت مثل ویندوز معمولی اون cd رو میزاری بوت میکنی و نصب میکنی . ذر ضمینه رید یکم اطلاعات دارم اگر مشکلی بود خوشحال میشم کمک کنم
آقا بی نهایت ممنون ، اطلاع نداشتم که این هارد تک پلاتر هستش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Stream برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته اون سری نفرین شده 7200.11 یه بلائی به سرم آورد که فکر نکنم حالا حالاها با سیگیت آشتی کنم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks