دوستان اخر مجبور شدم سیگیت سری 7200.12 از این سری st3500418as بگیرم ورید کنم ووقتی رید کردم به بدبختی روش ویندوز ایکس پی نصب کردم
سلام و مبارک باشه

برای اینکه مجبور نباشی از فلاپی و f6 استفاده کنی میتونی یه ایزو بسازی و اون درایورها رو مستقیم توش اضافه کنی . با این روش خیلی راحت مثل ویندوز معمولی اون cd رو میزاری بوت میکنی و نصب میکنی . ذر ضمینه رید یکم اطلاعات دارم اگر مشکلی بود خوشحال میشم کمک کنم

مبارک باشه. میشه گفت بهترین هارد 7200 دور دنیا رو خریداری کردید که یکی از بهترین گزینه ها هم برای RAID 0 است به دلیل تک پلاتر بودن.
آقا بی نهایت ممنون ، اطلاع نداشتم که این هارد تک پلاتر هستش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

البته اون سری نفرین شده 7200.11 یه بلائی به سرم آورد که فکر نکنم حالا حالاها با سیگیت آشتی کنم