خیلی خیلی ممنون دوست عزیز.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش نمیخوام زیاد هزینه کنم و به این علت که رم های قبلم 800 هست فقط میتونم همین فرکانس رو بگیرم.
رم های خودم که دوتا PSD21G8002H هست 44 تومن بیشتر نمیارزه.
میخوام همین 800 باشه و قیمتم تا 60 تومن.حالا اگه پاتریوت یا ژل باشه بهتره.یه مدلی که از مال خودم بهتر باشه.
با تشکر فراوان.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks