رم فعلی شما چیه ؟
اگر رمی ندارید
کروشیال را پیشنهاد میکنم یا کینگ مکس
رم فعلی kingston 2g ddr2 عه ولی احتمال میدم اگه ۳ تا دیگه kingston بگیرم رم ها با هم مچ نشن بخاطر تایمینگ برای همین میخوام ۴ تا بگیرم که کلا مشکلی پیش نیاد !

بخش دوم سوال هم اگه میشه یه توضیحی بدید ممنون میشم
این رم ها به م.ب میخوره دیگه ؟ (از نظر دوال چنل و DIMM اینا که نوشته ... والا خودم زیاد سر در نمیارم تو مشخصات رم ها نوشته سینگل چنل و اینقدر میدونم که دوال از سینگل خیلی بهتره! میخوام چهار تا سفارش بدم کنار هم اوکی ن ؟! )

و اینکه تو مباحث فروم دیدم که تو بعضی موارد اسلات های رم کاربرا سوخته و رم شناسی نشده ! چطور میتونم بفهمم احیانا همچین مشکلی ندارم ؟!