رم فعلی kingston 2g ddr2 عه ولی احتمال میدم اگه ۳ تا دیگه kingston بگیرم رم ها با هم مچ نشن بخاطر تایمینگ برای همین میخوام ۴ تا بگیرم که کلا مشکلی پیش نیاد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بخش دوم سوال هم اگه میشه یه توضیحی بدید ممنون میشم
این رم ها به م.ب میخوره دیگه ؟ (از نظر دوال چنل و DIMM اینا که نوشته ... والا خودم زیاد سر در نمیارم تو مشخصات رم ها نوشته سینگل چنل و اینقدر میدونم که دوال از سینگل خیلی بهتره! میخوام چهار تا سفارش بدم کنار هم اوکی ن ؟! )
و اینکه تو مباحث فروم دیدم که تو بعضی موارد اسلات های رم کاربرا سوخته و رم شناسی نشده ! چطور میتونم بفهمم احیانا همچین مشکلی ندارم ؟!






پاسخ با نقل قول



Bookmarks