باس 800 عموما DDR2 هستند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ahmadii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک شات از قسمت MEMORY و SPD از برنامه CPU-Z بگذار تا چک کنم .






پاسخ با نقل قول

Bookmarks