من این لب تاپ رو بدون هیچ مشکلی به 16 گیگ ارتقا دادم
در ابتدا رم من 6 گیگ بود و چون با اندروید استدیو کار میکنم و روی پروژه بزرگی هم کار میکنم اندروید استدیو بسیار کند کار میکرد. و همیشه 100 درصد رمم پر بود.
تا اینکه ارتقا دادم به 16 گیگ و الان همه چیز بسیار روان و سریع کار میکنه
اینم مشخصات رم هایی که استفاده کردم:

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تاپیک قفل میشه . چناچه سوالی دارید تاپیک بزنید .