توشیبا من سمتش نمیرم . سیگیت را ترجیح میدم . ولی سعی کنید با گارانتی های اصلی بخرید .
Iverson (25-11-16)
کاربر شهرسختافزار
اقا امید من طبق فرمایش شما یک سیگیت 2 ترابایت خریدم، حالا هارد GPT بزارم یا MBR ؟ هارد قرار هست فقط یک پارتیشن باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با نرم افزار Paragon Partition Manager™ 15 موقع فرمت تیک logical رو بزنم یا نه؟ چون میخوام هارد طوری بشه بعدا روی سیستم های دیگه هم بالا بیاد.
آخرین ویرایش توسط Iverson در تاریخ 26-11-16 انجام شده است
بستگی به سخت افزار تون داره اگر سیستمت روی Uefi هست . gpt کنید . اگر هم نیست mbrبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Iverson برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرقی نداره نیازی به پرایمری نیست .
Iverson (26-11-16), SajjadKhati (26-11-16)
کاربر شهرسختافزار
ممنون اقا امید چطور این موردی که گفتید رو بفهمیم؟ Uefiبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هارد برای بوت سیستم عامله؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Iverson برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Iverson (26-11-16)
کاربر شهرسختافزار
نه، برای سیستم عامل اس اس دی دارم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از این هارد برای ارشیو و ذخیره اطلاعات میخوام استفاده کنم. فقط میخوام طوری فرمت کنم بعدا خواستم هارد رو دربیارم روی سیستم دیگه ای هم بالا بیاد.
هر تعدادی پارتشین میخوای بصورت لوجیکال و به صورت mbr بسازبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Iverson برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Iverson (26-11-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks