خواستي پخ بده . من فكر كنم بتونم برات بگيرم .
*MoJtAbA* (26-01-14)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدآخه مشکل اینجاست که مادربرد من ساتا 3 نداره . پس بازدهی آنچنان نباید اینجا داشته باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلا هاردهاي بلك به خاطر داشتن دو كنترلر و كارايي و ماندگاري بالاتري دارند . باز تصميم با شماستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط H@3!N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
7970 (28-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks