سلام بوردتون usb3 هست؟
قابل حمل ميخواين ؟يا دسكتاپ
کاربر شهرسختافزار
سلام بوردتون usb3 هست؟
قابل حمل ميخواين ؟يا دسكتاپ
کاربر شهرسختافزار
بورد usb3 نیست .اینترنال میخوام.قیت هم تا 300 .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks