پس حالت عادی هیچ ترفندی نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
پس حالت عادی هیچ ترفندی نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ترفندی نیست . این محدودیت مادربرد هست که با اورکلاک این مورد رو پشتیبانی میکنند . مموری کنترلر اکثر پردازنده های am3 برابر با DDR3-1333 هست . که فقط با اورکلاک پردازنده میتونید به مقدار 1600 برسید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PEYMANSTAR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (19-10-14), mehrdad_ab (19-10-14), PEYMANSTAR (19-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks