اون تو تا گزینه توی عکس رو امتحان کردی ؟

http://s8.picofile.com/file/83511693..._04_121317.jpg
برنامه من این دو تا گزینه رو نداشت ولی الان ورژن شما رو دانلود کردم و امتحان کردم. فرقی نکرد... اصلا انگار نمیفهمه باید بوت بشه. MBR فرمت کردم نشد، GPT زدم نشد، بایوس رو از Legacy به UEFI و بالعکس تغییر دادم نشد، خلاصه هر بلایی میشد سرش درآوردم!