برنامه من این دو تا گزینه رو نداشت ولی الان ورژن شما رو دانلود کردم و امتحان کردم. فرقی نکرد... اصلا انگار نمیفهمه باید بوت بشه. MBR فرمت کردم نشد، GPT زدم نشد، بایوس رو از Legacy به UEFI و بالعکس تغییر دادم نشد، خلاصه هر بلایی میشد سرش درآوردم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad.A 88 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks