ممنون مدل دقیق Acer F5-573G-74a9برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هست
پشتش جای یدونه اسلاید کارت ssd داره m2
ممنون مدل دقیق Acer F5-573G-74a9برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هست
پشتش جای یدونه اسلاید کارت ssd داره m2
پردازندتون و چیپست مادربرد دستگاه هم قید کنید .باید مطمئن بشید از نوع ساتا هست یا nvmeبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر nvme هست گزینه زیر
ADATA GAMMIX S5 256gb
vestlaif (07-01-21)
با سلام مجددبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از راهنمایی های همیشگی شما
موقع خرید بنده یه مدل بالاتر از مدلی که معرفی کردین خریداری کردم به توصیه فروشنده به علت سرعت بالاتر . مدل sx8200pnp با سرعت 3 گیگ و 3.5 گیگ ظرفیت 256 به قیمت 1.600
یه رم 8 گیگ کروشیال ddr4 هم گرفتم برای ارتقا رم همین لپ تاپ به 16 گیگ
نظرتون درباره اس اس دی خریداری شده چیه ؟
گامیکس رو نه به دلیل سرعت بلکه به خاطر حرارت گیرش معرفی کردم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
گامیکس رو نه به دلیل سرعت بلکه به خاطر حرارت گیرش معرفی کردم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون داداش . با توجه به قیمت و تفاوت سرعت ترجیح دادم دیکه su800 رو نگیرم بجاش صبر کنم مادربرد رو ارتقا بدم بعد m2 بگیرم . اون ۵۰۰ و ۵۶۰ بود سرعتش . M2 ها خیلی بالاتره و قیمتش یکیه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا چون قراره یه اس اس دی دیگه تهیه کنم به نظرتون از همین مدلی که گرفتم مجدد بگیرم یا همون گیمیکس رو بگیرم ؟ اگر تا ۱.۶۰۰ باز گزینه بهتری هست معرفی کنی ممنونت میشم احتمال قوی مادربرد B365 گیگابایت بگیرم یا بالاتر
اس اس دی m.2 داشتن هیت سینک مهم تر هست . چون این سرعت عموما روی خیلی از دستگاها محسوس نخواهد بود . به نظرم من روی پلتفرم b365 یک اس اس دی ساتا با ظرفیت بالاتر بهتر از m.2 هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
اس اس دی m.2 داشتن هیت سینک مهم تر هست . چون این سرعت عموما روی خیلی از دستگاها محسوس نخواهد بود . به نظرم من روی پلتفرم b365 یک اس اس دی ساتا با ظرفیت بالاتر بهتر از m.2 هست .در نهایت همین gamix سرعت مناسب و حرارت گیر دارد اگر روی m2 تاکید داری .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با توجه به حجمی که ویندوز و بعضی از برنامه میخواهند. اس اس دی ها 512 یا 1 ترابایت جای مدلهای 240 گیگی را میگیرند
Ali195 (12-01-21)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks