رم ارزونتر هم میتونی بگیر همین کروشیال بدون هیت سینک باس 2400 قیمتش مناسبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
PHP Code:https://www.digikala.com/product/dkp-1773806/رم-دسکتاپ-ddr4-تک-کاناله-2400-مگاهرتز-cl17-کروشیال-مدل-basics-ظرفیت-8-گیگابایت






پاسخ با نقل قول
Bookmarks