توی ای تی مقداد هست خیلی گرون هستند مجبورم یک هشت بگیرم دیگه بودجم نمیرسه
توی ای تی مقداد هست خیلی گرون هستند مجبورم یک هشت بگیرم دیگه بودجم نمیرسه
رم ارزونتر هم میتونی بگیر همین کروشیال بدون هیت سینک باس 2400 قیمتش مناسبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
PHP Code:https://www.digikala.com/product/dkp-1773806/رم-دسکتاپ-ddr4-تک-کاناله-2400-مگاهرتز-cl17-کروشیال-مدل-basics-ظرفیت-8-گیگابایت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks