باس 1066 خواستید موجود دارم 50 تومان 2گیگ
باس 1066 خواستید موجود دارم 50 تومان 2گیگ
فقط و فقط یک ذره بیشتر بهش فکر کن , شاید اشتباه کردی !!!
www.LionComputer.ir
کاربر شهرسختافزار
G.SKILL PI Black 4GB (2 x 2GB
مدل F2-6400CL4D-4GBPI-B
تو ایران هست؟ قیمتش چقدره؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks