سلام دوستان من یک لپتاپ خام در اختیار دارم میخوام ویندوز نصب کنم ولی گزینه فلش نداره میشه راهنمایی کنید ؛ با همین فلش واسه لپتاپ خودم ویندوز نصب کردم ولی این یکی نمیشه
boot.jpg
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان من یک لپتاپ خام در اختیار دارم میخوام ویندوز نصب کنم ولی گزینه فلش نداره میشه راهنمایی کنید ؛ با همین فلش واسه لپتاپ خودم ویندوز نصب کردم ولی این یکی نمیشه
boot.jpg
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ahmad123321 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در قسمت لپتاپ باید تاپیک میزدید .شما گزینه فست بوت را غیر فعال کنید .save و از بایوس خارج شوید بعد میتونید از فلش بوت کنید .
کاربر شهرسختافزار
disable :ردم ولی متاسفانه بازم نمیشه ؛ دوباره میاد داخل صفحه بایوسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید وارد بایوس و گزینه را تنظیم کنید .مدل دقیق و تنظیمات بعد از دیسبل رو هم بگذارید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ahmad123321 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks