مبین جان ورژن جدید رو ندیدی که چقدر موزیه !!!!!!!!!!!!کلا ویروس قوی ای نیست و به راحتی به صورت دستی پاک میشه .. من قبلا گرفتمش توی Safe Mode تونستم فایل اصلیشو بکشم ... خیلی ویروسه مسخره ایه
راستی اینا رو چکار می کنیاگه CMD نباشه که من بند و بساط کامپیوتر رو جمع می کنم.مثلا ویروس Registry و Folder Option و CMD و Task Manger و ... از کار می اندازه و هم چنان هم باقی می منه.







پاسخ با نقل قول

Bookmarks