کاری که شما انجام دادید . فقط با نرم افزاری که معرفی کردم قابل حل هست یا با dvd ریکاوری ویندوز سون .
http://www.lostwindowspassword.com/e...r-account.html
کاری که شما انجام دادید . فقط با نرم افزاری که معرفی کردم قابل حل هست یا با dvd ریکاوری ویندوز سون .
http://www.lostwindowspassword.com/e...r-account.html
fernaspe (05-02-15), M3RS4D 50062 (05-02-15)
کاربر شهرسختافزار
منظورتون از ریکاوری همون قسمتی هست که اول نصب ویندوز میاد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون میشم بیشتر توضیح بدین از صبح تا حالا درگیر این موضوع هستم نمیخوام ویندوز عوض کنم
این لینک که دادم ببینید جواب میده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط fernaspe برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
dvd های ریکاوری ویندوز 7 تو سیدی های گردو هست .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks