سلام مهندس یه مشکل پیش اومده 1 اینکه اسلات رم یدونه بیشتر نداره
2اینکه الان رمو در اوردم جا زدم تصویر نیومد
کاربر شهرسختافزار
سلام مهندس یه مشکل پیش اومده 1 اینکه اسلات رم یدونه بیشتر نداره
2اینکه الان رمو در اوردم جا زدم تصویر نیومد
احتمالا رم آنبرد داره و یک اسلات رم . این که تصویر نمیده باید ببنید شاید دستتون خرده به برد یا الکتریسته ساکن دستتون خالی کرده به بردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رم هم باید ماجول با ظرفیت بالا استفاده کنید مثل 16 گیگ
STUXNET (30-05-21)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks