دوستان عزیز اونایی که رجیستریشون Disbale هست این فایل رو بگیریو یه باز اجرا کنید.
بعد از ریستارت کردن ببینید مشکلتون حل شده یا نه.
دانلود فایل
SSA Super V.I.P
دوستان عزیز اونایی که رجیستریشون Disbale هست این فایل رو بگیریو یه باز اجرا کنید.
بعد از ریستارت کردن ببینید مشکلتون حل شده یا نه.
دانلود فایل
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
X62 (27-04-11)
Administrator
ایول ساسان جان ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رجیستری Enable شد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks