باید ببنید پیلرها مثل VLC . قابلیت GPU را فعال کنید . از این طریق توی VLC تست کنید.قاعدتا باید وضعیت بهتر بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Tools → Preferences → Input & Codecs → Codecs → Hardware-accelerated decoding
- - - Updated - - -
باید ببنید پیلرها مثل VLC . قابلیت GPU را فعال کنید . از این طریق توی VLC تست کنید.قاعدتا باید وضعیت بهتر بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Tools → Preferences → Input & Codecs → Codecs → Hardware-accelerated decoding






پاسخ با نقل قول
Bookmarks