گرافیکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدFirePro W7000 میباشد.
کاربر شهرسختافزار
گرافیکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدFirePro W7000 میباشد.
باید ببنید پیلرها مثل VLC . قابلیت GPU را فعال کنید . از این طریق توی VLC تست کنید.قاعدتا باید وضعیت بهتر بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Tools → Preferences → Input & Codecs → Codecs → Hardware-accelerated decoding
- - - Updated - - -
باید ببنید پیلرها مثل VLC . قابلیت GPU را فعال کنید . از این طریق توی VLC تست کنید.قاعدتا باید وضعیت بهتر بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Tools → Preferences → Input & Codecs → Codecs → Hardware-accelerated decoding
karbon (11-12-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks