دوست گرامي اگر لطف كنيد و در همين جا توضيحات بيشتري را بدهيد تا هم من و هم ديگران بهره بيشتري ببرند.
کاربر شهرسختافزار
دوست گرامي اگر لطف كنيد و در همين جا توضيحات بيشتري را بدهيد تا هم من و هم ديگران بهره بيشتري ببرند.
فایلها ساختار متفاوتی با هم دارند که بعضی ها بخوبی فشرده میشوند و بعضی ها بسیار نا چیز فشرده میشوند
در اصل میزان فشردگی یک فایل به عناصر سازندش ربط داره
مثلا شما هیچوفت فیلمی با کدک دایویکس نمیبینید که حجم اصلی ان 700 مگ باشد ولی وقتی فشرده کنید بشود 600 مگابایت
توضیحات درباره فشرده سازها موضوعی است که حتی در 10 صفحه هم نمیشه توضیحش داد و همچنین ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Labyrinth در تاریخ 01-03-09 انجام شده است
K A S R A (01-03-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks