چون سرعتش بالا هست
با 16 تا کانکشن وصل میشه و ...
چون سرعتش بالا هست
با 16 تا کانکشن وصل میشه و ...
Cpu : Intel 3.06 GHZ HT ( Soon Up To Q6600or E8400 )
Main : Gigabyte EP31-DS3L
Power : Green 433W (Real)
VGA : Geforce 8600 GT 512 MB
RAM : 2X KINGSTON 1 GB DDR II (Dual Chanel)
H.D.D : Samsung 250 GB SATA II
عضو VIP شهرسختافزار
منم آی دی ام مصرف میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید . البته ناگفته نمونه که قبلا تقریبا تموم دانلود منیجرها رو نصب کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید . ولی کارایی هیچ کدومش مثل آی دی ام راحت و پرسرعت نبودهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید .من الان از نسخه 5.12 استفاده میکنم که به شما نیز پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید . مطمئنا پشیمون نمیشید >>>
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
این که حسن حساب نمیشه ! همشون میتونند با کانکشن بالا متصل بشند به سرور اما مهم اینه که سرور کشش داشته باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HoJJaT_007 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سرعت هم در حد Flashget هست اما IDM سرعتش Stable نیست و اوایل کار خیلی بالا هست بعد میاد پایین اما FlashGet اوایلش یکم پایین تر از IDM هست اما در طول دانلود یکسان هست .
حجت جان یک تست بکن نظرت را در مورد FlashGet بگو .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks