سلام بچه ها
کسی میدونه چرا وقتی میخوام wmp 11 رو نصب کنم چرا این پیغام رو میده؟؟
خیلی وقته که دیگه نمیتونم نصبش کنم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر افتخاری
سلام بچه ها
کسی میدونه چرا وقتی میخوام wmp 11 رو نصب کنم چرا این پیغام رو میده؟؟
خیلی وقته که دیگه نمیتونم نصبش کنم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
مدیر سابق انجمن
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون ویندوز شما قانونی نیست
باید ویندوز خود را قانونی Geniue کنید تا بتونید نصبش کنید
arven_andomil (06-10-08)
کاربر شهرسختافزار
من با این تست کردم همیشه جواب داده رو هر ویندوزی !(XP)
Armin-N (09-04-09), arven_andomil (06-10-08)
کاربر شهرسختافزار
داداش دمت گرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی وقت بود که با این قضیه مشکل داشتم ولی با این راهکارت کارم راه افتاد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks