البته برنامه بهتری برای ریکاوری موجود هست مثل r-studio
این برنامه از سطح دیسک ایمیج میگیره . من باهاش کار نکردم باید چک کنم .
hamed 111 (22-07-14), sjnferrari (21-07-14)
کاربر شهرسختافزار
آحه من شنیدم بااین نرم افزار اطلاعات و فایلهای گوشه هایی که فکتوری ریست شدن هم میشه ریکاوری کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شرکت اوست بااین نرم افزار اینکاروکرده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks