کابل شیلد داره فابریکه
خودشه په نظرت عوض کنم ؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
کابل شیلد داره فابریکه
خودشه په نظرت عوض کنم ؟؟؟
بلهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عوض کن و اگر باز مشکل بود با پورت دیگری هم تست کن .
در آخر هم درایور جدید رو ازسایت سازنده دانلود کن .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks