فرکانس رم 1600 هست.اصلا این direct x12 چه تاثیری داره؟به نظرتون همون 8.1نصب کنم بهتر نیست؟
کاربر شهرسختافزار
فرکانس رم 1600 هست.اصلا این direct x12 چه تاثیری داره؟به نظرتون همون 8.1نصب کنم بهتر نیست؟
فعلا بازی خاصی برای dx12 نیومده . همون اول هم خدمتت گفتم ویندوز 8.1 بلو نصب کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad k.a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks